Bewertungen von Hollywood Assen

Neue Beurteilungen

5.0
Jordy
18 September 2023

Heerlijk eten wat mij betreft een aanrader top service

Sylvia
10 September 2023

Heerlijke schotel met vlees, frites en salade. Enorm veel ook!

Arend-Eric
1 September 2023

Top!

Anoniem
29 August 2023
Milan Eising
23 August 2023

Het eten was lekker alleen kwam het te laat

Mo
20 August 2023
MichĂšl
15 August 2023

Heerlijk gegeten, bedankt 👍

Martijn
12 August 2023
Harry
6 August 2023
MichĂšl
2 August 2023

👍

Truida
31 Juli 2023
Wendy
24 Juli 2023

Bijna hete pizza pollo speciaal en XXL cheeseburger, vlot bezorgd. Rijk belegd. Vriendelijke bezorger. Smaakten beide heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Amanda Etienne
19 Juli 2023

Snelle service en heerlijke pizza !

MichĂšl
18 Juli 2023

👍

Wendy
18 Juli 2023

Heerlijk, rijk belegde pollo speciaal pizza ontvangen. Goed warm en snel bezorgd.

Anoniem
17 Juli 2023

Chille bezorgers erg vriendelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
16 Juli 2023

Pizza was erg lekker.

Anoniem
15 Juli 2023

Pizza vega was heerlijk

Anoniem
12 Juli 2023

Ze hebben heerlijke pizza's. Zeker een aanrader. Hun patat is ook erg lekker/Vlaamse frieten.

Anoniem
3 Juli 2023
Huisman
28 Juni 2023
John
28 Juni 2023

Aardappelen waren nat en slap

RD
20 Juni 2023

Het is vrijwel altijd lekker maar deze keer niet. Kan gebeuren.

Eric
15 Juni 2023
Johnny
10 Juni 2023

Duurde 1.5 uur voor 3 blikjes drinken gaan t vanavond opnieuw proberen

Anoniem
5 Juni 2023
Ron
3 Juni 2023

Het was weer top!

Ron
30 Mai 2023

Het was weer lekker.

SHJ
21 Mai 2023

Op letterlijk 4 cent na heb ik geen 4 extra gratis drankjes gekregen! En dat als vaste klant, echt een beetje jammer. Wij bestellen zo vaak bij Hollywood en hebben een stempelkaart, dit viel enorm tegen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

DD
20 Mai 2023
Cb
18 Mai 2023

Lekker eten. Het was nog heet bij bezorging.

Visser
6 Mai 2023

Het eten was lekker.

Eric
30 April 2023
menno de leeuw
28 April 2023

beetje jammer dat er zoon fabrieksburger tussen zit ipv een grill burger voor € 9.50 per broodje ik denk niet dat ik snel terug kom

Stefano
27 April 2023

Pizza besteld, lkkr lkkr, en super snelle bezorging! Top.

Eric
24 April 2023
Danique
22 April 2023
Stefan
19 April 2023

Wij zijn al heel lang vaste klant bij Hollywood en bij elke bestelling zeer tevreden! De shoarma, doner en pizza's zijn van heel goede kwaliteit en de porties zijn groot en vaak krijg je een extra sausje oid! Het eten wordt altijd warm en snel bezorgd. Het personeel is vriendelijk en de bezorger is altijd heel netjes, ook als je laat in de avond besteld houdt hij rekening met aanbellen/kloppen als er jonge kinderen op bed liggen. Dit restaurant is een echte aanrader! Helemaal vergeleken met al die andere restaurants in Assen.

Dennis
13 April 2023

Toppie :p

Saskia
3 April 2023

Altijd erg positief maar vandaag toch een beetje teleurgesteld. De bezorgtijd zou 19.35 zijn, om 19.33 kreeg ik een mailtje dat het onderweg is. De afstand is ongeveer 10 minuten.. Om 20.00 nog niets maar toen ik belde werd er gezegd "minuutje" Uiteindelijk werd het om 20.12 bezorgd. En dat op een maandagavond...

Heleen
1 April 2023

De champignonroomsaus leek meer op kaassaus zoveel draden trok het . En er zat weinig smaak aan. Niet wat ik gewend ben van deze maaltijd. Hopelijk is het de volgende keer gewoon weer de champignonroomsaus die ik van jullie gewend ben. Bezorging zoals gewoonlijk super snel.

Martijn
30 MĂ€rz 2023

..
25 MĂ€rz 2023
Bruggink
27 Februar 2023

De aardappelen waren koud en de salade was veel te koud. Ook het vlees was koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

G.
25 Februar 2023

Ik had alleen aardappelschijfjes i.p.v. Vlaams friet

Lara
24 Februar 2023

De dönner was droog en de biefstuk was een beetje doorbakken met allemaal groentes er over heen wat de smaak van de biefstuk een beetje verpestte
 Kipburger was wel lekker

Berend
19 Februar 2023
Peter
10 Februar 2023

Vlot bezorgd door een vriendelijke bezorger en smaakt zoals gebruikelijk goed!

Anoniem
15 Januar 2023

De frietjes leken wat oud en waren beetje hard. Verder prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Riemer de boer
14 Januar 2023

Top eten đŸ€Œ

Rik stokker
4 Januar 2023

Het eten is altijd top. Enige reden dat ik deze keer geen 5 sterren kan geven is omdat ik een medium kapsalon shoarma had besteld, en een grote kapsalon doner, en hiervoor betaald heb, maar vervolgens 2x medium kapsalons heb ontvangen. Dit is in lange tijd de 1e keer dat zoiets gebeurd, dus zo erg is het ook weer niet, maar daarom kan ik nu geen 5 sterren geven. Het eten zelf was lekker.

Anita
29 Dezember 2022
DD
20 Dezember 2022

Dikke primaaa

JB
15 Dezember 2022

Was goed warm. Smaakt allemaal goed. Bezorging was stuk sneller dan aangegeven.

DD
14 Dezember 2022

Altijd prima :D

Henk
12 Dezember 2022

Negen van de tien keer uitstekend. Dit was helaas die ene keer met een bijna lauwe pizza. Vandaar ook een sterretje minder voor de bezorging. (Was wel weer ruim binnen de geplande tijd) Mijn vrouw vond bovendien de smaak deze keer wat minder. Ik kon daar met een behoorlijk verstopte neus (nauwelijks smaak) helaas minder goed over oordelen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geja
10 Dezember 2022

Het eten was weer erg lekker !

Martijn
10 Dezember 2022

Exact op tijd en erg lekker!

Bekend
3 Dezember 2022

Keurige bezorging, eten was heerlijk en voldoende Echter zaten er deze keer veel stukjes bot/botsplinters in de vleesschotel Dat bederft de eetlust enigszins en dat is jammer want je moet dan eten weggooien De kok zal dit niet gezien hebben want dan had hij dit niet meegegeven Gewoon pech.

Er
29 November 2022
Vanessa
16 November 2022

Laat ik beginnen met dat ik echt gek ben op het eten van Hollywood maar vandaag was ik erg teleurgesteld. Vegetarische pizza besteld die normaal rijkelijk belegd is met groenten maar vandaag was het schaars belegd en er lag iets op de pizza wat verbrand was en waarvan ik niet kon plaatsen wat het was. Na 2 puntjes was ik er wel klaar mee. De 2 andere pizza's waren wel lekker. Hopelijk volgende keer wel beter.

Berend
14 November 2022
Rik
12 November 2022

Beste kapsalon in de buurt. Aardappeltjes mogen soms misschien iets knapperiger, maar dat is persoonlijke voorkeur. Echt heel lekker.

DD
12 November 2022

Was weer primaa

Johnny
23 Oktober 2022
Anoniem
20 Oktober 2022
Ron
20 Oktober 2022

Alles ok.

Schut
11 Oktober 2022

Netjes op tijd bezorgd en lekker gegeten , bedankt

Petra
11 Oktober 2022

Ruim voor de aangegeven bezorgtijd werd het bezorgd, super. Ik had een lamachun. Deze was redelijk van smaak. Partner had chicken wings. Veel te duur voor hoeveelheid vlees. De Vlaamse friet was veel te erg gekruid. Nog nooit zo gehad, gewoon niet lekker. De salade zat niks geen dressing op. Gewoon wat ijsbergsla met tomaat en komkommer erop geflikkerd. Al met al zeer matig gegeten , doen we niet weer

Tina
6 Oktober 2022

Heerlijke pizza’s

Abii
5 Oktober 2022

Uur en kwartier voor een kapsalon en radler gekregen ipv rivella. Ook slappe aardappelen helaas. Wel om krokante gevraagd.

Visser
30 September 2022

Het eten was prima. Ik heb een vraag, ik heb begrepen dat er gratis drankjes bij zouden zijn, maar die waren er niet bij. Heb ik het niet goed begrepen of is er een fout gemaakt? vriendelijke groet Katrien Visser.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
13 September 2022

Top

Jan
4 September 2022

Goed eten, eerlijke prijs en vlotte en correcte bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
31 August 2022

Top

Ben
31 August 2022

Large schotel besteld, de prijs was wel groot maar de schotel niet. Smaak was goed.

Peter
21 August 2022

Complimenten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
19 August 2022

Top

Peter
12 August 2022

Wederom top!!!

Hung
8 August 2022

Lekkere gerechten tegen betaalbare prijzen, echt een aanrader!!!đŸ˜‹đŸ‘đŸŒ

Peter
1 August 2022

Complimenten

Peter
26 Juli 2022

Compliment

Henk Horlings
16 Juli 2022

Nou, blijf niet bezig hoor... Maar is gewoon goed 👍😉

Martijn
12 Juli 2022

Voor het eerst sinds ik hier bestel (jaren) een foutje gemaakt door de verkeerde pizza bezorgen. 1 telefoontje en zonder gedoe de juiste pizza alsnog gekregen. Topzaak!

Patrick
11 Juli 2022

Lekker snel geleverd, top!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hung
4 Juli 2022

Lekkere gerechten tegen aantrekkelijke prijzen.

Anoniem
27 Juni 2022
Visser
3 Juni 2022

Het eten was heerlijk en goed warm. De bezorging

John
26 Mai 2022

Duurde lang. Kruiden op patat terwijl we geen kruiden wouden, specifiek om krokante, geen slappe aardappelen gevraagd en de groenten er niet naast gedaan zoals gevraagd

Henk en Annie Horlings
17 Mai 2022

Was gewoon goed. En....... de melding dat de knoflooksaus voor ons niet hoeft was deze gelezen. (Vinden knoflooksaus niet nodig op een goede pizza. En dan is het jammer van die overbodige bakjes saus😉)

Gabriella
3 Mai 2022
Marcel
1 Mai 2022

Gisteravond betelling gedaan, vriendelijke bezorger, eten was lekker, en snel bezorgt, alleen werd het broodje shoarma geleverd maar helaas de shoarma zonder broodje

Simone
27 April 2022

Snelle bezorging! Roomsaus gorgonzola alleen niet aan te raden. Enorm dikke saus welke naar een gewone blok kaas smaakt en niet naar een lekkere gorgonzola roomsaus. Niet opgegeten dus. Op de salade lagen pepers, niet fijn als je niet van pittig eten houdt..

Arthur
24 April 2022

Lekkere DĂŒrĂŒm kaas, ham, salami, sucuk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Visser
18 April 2022

Het eten was heerlijk en de bezorging was ook prima.

DD
10 April 2022
Marco
3 April 2022

Het eten was uitstekend. Het eten zou met een uurtje gebracht worden. Dit werd uiteindelijk drie kwartier. Daar houd ik dus van. Gewoon eerlijke bezorgtijd melden. Dit maak je niet vaak mee.

Martijn
24 MĂ€rz 2022

Altijd sneller dan verwacht en qua eten een constante kwaliteit.

DD
24 MĂ€rz 2022

Altijd goed en snel :D

Daphne
20 MĂ€rz 2022

Nou, ik heb echt nog nooit iets slechts gehad van Hollywood! Bezorgen altijd met een glimlach, zelfs 's nachts.. En het eten is heerlijk. Pizza's gloeiend heet! Fantastisch.

Herma
13 MĂ€rz 2022

Prima voor mekaar em ook gewoon op tijd bezorgd.

Henk en Annie Horlings
12 MĂ€rz 2022

We zijn gestopt met het melden dat er geen knoflooksaus bij de pizza hoeft 😉 Maar verder helemaal prima

Ron
7 MĂ€rz 2022

Het was weer heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sonny
6 MĂ€rz 2022

Heerlijke kapsalon gegeten. En netjes optijd. Vandaar de 2 euro extra gepint als fooi 😀

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roberto
27 Februar 2022

Binnen 15 minuten zaten we te genieten van het chille eten. 10/10

Den heijer
26 Februar 2022

Lekker!! Frietjes waren top en salade vers blij mee

Rayan Alyateem
22 Februar 2022

Het was echt een lekkere Pizza!!

Rianne
21 Februar 2022

Het eten was zeer smakelijk.

Visser
20 Februar 2022

Het eten was heerlijk en we hebben er van genoten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saman
19 Februar 2022

Lekker zoals altijd !!

Dennis
19 Februar 2022

Door weer en wind :D met de storm zelfs bezorgen

Ron
14 Februar 2022
Nenad
9 Februar 2022
Stam
6 Februar 2022

Wij hadden 2 hamburgermenu's besteld voor 17.45 uur maar de bezorger stond om 17.15 uur al voor de deur, veel te vroeg dus. Daarnaast was het eten niet goed warm, zeg maar erg lauw. Nu begrijp ik wel dat een bestelling door bezorging sterker afkoelt, maar lauw eten is niet lekker. Als ik dit zo in een restaurant had gekregen, had ik het direct terug gestuurd naar de keuken. Erg jammer, want de vorige keer was alles wel goed warm. Wat smaak betreft was het prima, maar helaas viel dat teniet door het ontbreken van warmte. Daarom kom ik niet verder dan 3 sterren.....

Jaap dijkstra
2 Februar 2022

Geen verbeterpunten alles is zeer goed, complimenten naar de kok!!

Paul
27 Januar 2022

Heerlijke kapsalon doner! Mooi optijd bezorgd

F.E. Braams-Roels
27 Januar 2022

Snelle bezorging en werkelijk waar. Heerlijk eten. heerlijke krokante Friet ook.

Schut
26 Januar 2022

👍

Robin
25 Januar 2022

Shoarma goed. Patat was aan de natte kant

Johnny
23 Januar 2022

Super heerlijk krokante aardappelen en royaal belegd

Robert
19 Januar 2022
Sluyter
14 Januar 2022

5 patatten en een burger. Burger was erg goed. Echt te weinig patat erbij en voor 9,50 euro is dat te duur

Dennus
14 Januar 2022
MK
6 Januar 2022

Patat was lauw en slap, satesaus koud en we kregen ander drankje dan we besteld hadden. De bezorgster was vriendelijk.

Anoniem
29 Dezember 2021

Het was er snel maar koud

Henk Horlings
28 Dezember 2021

20 minuten na het verwachte bezorgmoment (ongeveer 3 kwartier na bestelmoment) maar even gebeld waar de bestelling bleef. Antwoord: bestelling is onderweg. Ruim 15 min later (is al met al richting anderhalf uur na bestelmoment) werd de bestelling gebracht. Gevraagd naar de reden van de late bestelling, "one of de cars was broken". Oké kan ons allemaal gebeuren. Maar zég dat dan even. Het liefst na ontvangst van de bestelling, maar tenminste als er gebeld wordt waar de bestelling blijft..... Tot nu toe altijd goede ervaringen met Hollywood. Maar deze viel wel even tegen

Maaike
19 Dezember 2021

Het eten werd snel bezorgd door een vriendelijke bezorger. We hebben lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Heleen
13 Dezember 2021

Eten zoals altijd erg goed. Maar
. Als ik aangeef met 20€ klaar te staan ( rekening 17€) verwacht ik 3€ terug. Bezorger had geen wisselgeld bij zich. Niet fijn.

Robert
3 Dezember 2021

Zeer chill en heerlijk

J
1 Dezember 2021

Ben wel beter gewent. Normaal altijd wel warm eten bij aankomst. Nu kon de bezorger mijn adres niet vinden en liep rond met een pizza doos. Dus resultaat een bijna koude pizza.

John
30 November 2021

Duidelijk gevraagd om geen slappe aardappelen ze waren slap. Ook 1 uur en 35 minuten gewacht

John
25 November 2021
John
23 November 2021

fantastisch. Ontzettend lekker gegeten, erg kwalitatief goed in elkaar gestoken dit restaurant. Zeker weer vaker eten!

Petra
17 November 2021

Vandaag was alles weer perfect!

Dre
17 November 2021

Kebab gorgonzola roomsaus was prima!

Johan
15 November 2021

Veel keuze, prima kwaliteit en smaakvol.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Visser
14 November 2021

Het eten was heerlijk en de bezorging was prima.

Anoniem
7 November 2021

Goed zoals altijd!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wim
7 November 2021

Lekker en snel

Dre
6 November 2021

Hollywood doet het weer: gerechten een vreemde draai geven. Besteld: kapsalon saté. Gekregen: een dikke laag knoflooksaus met een beetje saté op de bodem. Vorige keer al mintblaadjes (!) op een hamburger en durum ipv lahmacun. Beter dan dit gaat het helaas niet worden denk ik.

Martine
29 Oktober 2021
Jeroen
27 Oktober 2021
Petra
23 Oktober 2021

Bijna 3 kwartier moeten wachten. Was het eten er eindelijk waren de aardappelschijfjes droog en slap door het plastic. Spare ribs waren wel lekker. Beetje jammer van de normaal super lekkere aardappelschijfjes en van de late bezorging. Tip voor een volgende keer geen mailtje sturen dat jullie onderweg zijn. Kreeg om 17.41 mail dat jullie onderweg zouden zijn maar bezorging was er pas om 18.27. Rn misschien de plastic zakjes weg doen.

Henk Horlings
23 Oktober 2021

Eten was prima. Alleen de melding dat er geen knoflooksaus bij hoeft wordt nooit gelezen :-) De slagen om.de arm m.b.t. de bezorgtijd blijven ruim. Wel op verdacht blijven dat dat ook vaak veel eerder kan zijn dan verwacht... Maar oké, al met al prima

Martijn
18 Oktober 2021

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger en een heerlijke goed belegde pizza!

Judith
8 Oktober 2021

Snelle bezorging, lekker pizza

Marcus
5 Oktober 2021

Normaal erg te spreken maar nu niet zo. Bijna 2 uur op mijn pizza's moeten wachten. Toen ik een mail kreeg dat mijn bestelling onderweg was,heeft het nog 50 min geduurd.

henderik nieborg
4 Oktober 2021

kwaliteit en bezorging zoals altijd prima maar als ze wat beloven zijn ze niet thuis na telefonisch contact te hebben gehad over een bestelling die 3x besteld is en 3x betaald om het aan te geven 2 bestellingen geanuleerd is ook goed gegaan en de 2x betalingen zou via de bezorgen vergoed worden nee dus ben bang dat ik hier naar kan fluiten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Hollywood

Hallo u heeft 3 x online besteld. 2 ervan krijgt u terug gestort via de bank. Hopelijk u voldoende geĂŻnformeerd te hebben. Mvg hollywood

John
3 Oktober 2021

Altijd super te spreken over Hollywood deze keer zaten er wat verbrande aardappeltjes aan de onderkant die wat hard waren geworden maar dat heeft mn eetplezier niet verderfd. Anders 5 sterren

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Albert heijnen
26 September 2021

Uistekende kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid
18 September 2021

Heerlijk eten en goed warm.. Voor herhaling vatbaar

Ron
10 September 2021
Nely
10 September 2021

Lekkere pizza en netjes bezorgd.

Joop
6 September 2021

Heerlijk!

H Lem
5 September 2021

helaas dit keer het blikje drinken vergeten, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden. Goed eten en zeer snelle bezorging dus altijd goed warm eten!!!

Anoniem
30 August 2021
C Boer
19 August 2021
Bobby
18 August 2021
Anoniem
16 August 2021
Mark
15 August 2021

Bestellen was wederom weer een half uur te laat. Maar het eten was wel goed en nog warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
12 August 2021

Al voor de 3e keer achter elkaar het extra bestelde en betaalde pitabroodje niet meegeleverd. Jammer want het eten is altijd prima

Ron
10 August 2021

Groot compliment voor de smaak, toch het belangrijkste. Met vriendelijke groet

Berend
4 August 2021
John
1 August 2021

Altijd kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paul
31 Juli 2021

Bezorging was supersnel nadat ik zsm koos, moest anders ruim een uur wachten. Helaas was een deel van de sla ih broodje kipburger verlept/bruin en zijn 2 burgers op 1 broodje toch echt niet normaal te eten (eigen keus geweest). Wel lekker vlees!!

Gianni
30 Juli 2021

ik bestelde flugel maar kreeg heiniken

Henk
21 Juli 2021

We hadden kofta besteld, we vonden allebei er weinig smaak aan zitten.

Anoniem
20 Juli 2021

Lekkere chicken wings

Dekker
5 Juli 2021

Voor het eerst besteld bij Hollywood. Uitgebreide kaart, merr dan voldoende en zeer goed eten. En goede kwaliteit en prijs verhouding. Wij gaan dit zeker weer eens doen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C
1 Juli 2021

Eten is precies op tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger. Eten was prima.

Dennis en Daisy
30 Juni 2021

Snel bezorgd en was lekker :D

Wendy
30 Juni 2021

Rijkelijk belegd, erg lekker, kwam heet aan, vriendelijke en snelle service.

Rianne
24 Juni 2021
Jessie
23 Juni 2021

Voor de 5de keer word de bestelling niet in 1 keer volledig geleverd en dan bel je heen en is het communiceren al heel moeilijk vanwege het gebrekkige Nederlands. Geen aanrader verder is het eten is goed.

rira
23 Juni 2021

bodem van pizza wat smaakloos mist wat zout voor de rest wel goed

Piet
19 Juni 2021

Eten was dik uur te laat

Arend
16 Juni 2021
Nikita
12 Juni 2021

Ik had biefstuk besteld en het was absoluut heerlijk! Menig duur restaurant kan hier een puntje aan zuigen. Heb zelfs nog gebeld om ze een compliment te geven. Dit nu schrijven loopt het water weer in mn mond.

Corinne
11 Juni 2021
f.veenstra
5 Juni 2021

er was geen patat wel aardappels wel rijs geen groente

Wendy
4 Juni 2021

Snelle service, rijkelijk belegde pizza’s.

Katrien
2 Juni 2021

Het eten was heerlijk!

Mar
27 Mai 2021

De broodjes hamburgers waren erg droog, ook zat hier amper sla op. Teveel saus ook.

Margaret
11 Mai 2021

Wij hadden een shoarma schotel besteld, erg lekker en heel goed op temperatuur. Bezorging ook niks op aan te merken. Kortom; uitstekend!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

DennisP
10 Mai 2021
Rianne
10 Mai 2021

Heerlijk eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
27 April 2021

Meestal prima maar soms ook teleurstellend

Rianne
27 April 2021

Helaas teveel saus op de kipburger en de pizza was zwart aan de onderkant en smaakte aangebrand.

Henk
26 April 2021

Zoals altijd alles smaakte weer voortreffelijk, op tijd bezorgd en lekker op temperatuur

Peter
21 April 2021

Lekker zoals altijd. 2 extra pitabroodjes vergeten. 10 minuten later gebracht met een extra blikje fris. Goede Service!

Sacha
17 April 2021

Geen knoflooksaus, ook geen sate saus

Anna
16 April 2021

Goede spareribs en de medium schotels zijn ruime porties. Snelle bezorging corona proof.

Arend
16 April 2021

Heerlijke calzone weer!

Anna
15 April 2021

Altijd geweldig, lekker en veel te veel. Bedankt lieve mensen, groetjes van de platolaan

Melliemel
14 April 2021
Wim
10 April 2021
Arend
5 April 2021
Arend
1 April 2021
Martijn
28 MĂ€rz 2021

Binnen 15min bezorgd. Dit op de een zondag en een f1 avond... Eten altijd constant goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stammetjes
27 MĂ€rz 2021

Snelle levering, eten goed warm en erg lekker. Werden keurig gebeld omdat routeboek aan de achterzijde uitkwam.

Sandra
27 MĂ€rz 2021

Heerlijke pizza en vriendelijke bezorger!

Arend
27 MĂ€rz 2021

Prima, erg lekkere calzone!

Peter
25 MĂ€rz 2021

Was weer top!

Ruben
24 MĂ€rz 2021

Eten was goed, alleen jammer dat ze 2 blikjes fanta waren vergeten.

Henk
22 MĂ€rz 2021
Siegers
22 MĂ€rz 2021

Ondanks de drukte, netjes na overleg toch op de afgesproken tijd bezorgd. Eten was goed warm en lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
22 MĂ€rz 2021
Visser
21 MĂ€rz 2021

Het eten was heerlijk en de bezorging was prima.

Dennis en Daisy
17 MĂ€rz 2021

Lekker gegeten, snel bezorgd

Wendy
16 MĂ€rz 2021

Lekker, warm en snel. En bovendien niet duur đŸ‘đŸŒ

Henk
13 MĂ€rz 2021

Eten was prima, bezorging een half uur te vroeg.

Henk
7 MĂ€rz 2021

Eten smaakte weer voortreffelijk. Was dit keer erg vlot klaar en werd vroeg bezorgd, hetgeen denk ik mijn eigen schuld was omdat ik geen tijd opgegeven had.

Henk
26 Februar 2021

Eten was voortreffelijk, bestelling prima op tijd

Luc
22 Februar 2021

Beste burgers die ik ooit heb gehad. Bestel hier altijd.

Rianne
22 Februar 2021

Lekker eten maar wel 20 minuten te laat.

Wim
20 Februar 2021

Heerlijk ribs for two

DD
19 Februar 2021

Prima gegeten weerrrr

Meijer
18 Februar 2021

Wij waren op het vakantie park en ondanks dat ze het even niet konden vinden werden we gebeld en hebben we het snel opgelost het was nog super warm en heerlijk ook was de familie doner/shoarma menu ruim voldoende voor 4 volwassenen

Nikita
16 Februar 2021

Pizza was fantastisch! Ze waren bij de vorige bestelling een ijsje vergeten en toen ik vroeg of ik die vandaag alsnog kon krijgen brachten ze er 2! Super vriendelijk en klantgericht. Bestel hier al jaren en raad het iedereen aan!

Henk
15 Februar 2021

Het was erg druk, kreeg een telefoontje of het iets eerder bezorgd kon worden. Vond dit erg netjes. Het eten was voortreffelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mulder
10 Februar 2021

Heerlijk gegeten.. Super vriendelijke Bezorger. Had bulten hoge sneeuw voor de deur. maar toch kwam hij optijd!. Tot de volgende keer :D

Kabouter
6 Februar 2021

Ik vond deze keer echt flink tegen vallen Een grote schotel in een klein bakje terwijl manlief een grote schotel in een grote schotel kreeg. Het smaakte erg zout. En de stukjes paprika waren ver te zoeken. Nee denk niet dat ik dit weer bestel. Jammer.

DD
6 Februar 2021
Henk
5 Februar 2021
Hennek
3 Februar 2021

Perfecte pizza + prima bezorgtijd (zoals gewoonlijk).

Henk
31 Januar 2021

Bezorging was op tijd. Het XL broodje hamburger en de kopburger smaakten voortreffelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jessie en Ilse
21 Januar 2021

Wij bestellen heel vaak bij jullie, maar deze keer was het uitzonderlijk slecht. De burger was zo hard als steen en als ik hem dan aan de bezorger mee terug wil geven krijg ik een hele kortaf reactie en wil die er niks van weten en de bezorging duurde bijna een uur terwijl de link aangaf 40 minuten. Was het drinken niet aanwezig nog eens 25 minuten moeten wachten op drinken. Dit was voor ons de laatste keer bij Hollywood.

Visser
20 Januar 2021

het was lekker!

M.van Looij
11 Januar 2021

Wij bestellen niet zo vaak eten van buiten de deur, maar als wij bestellen is het meestal bij Hollywood omdat het daar altijd goed is. Zo ook deze bestelling. Eten kwam zelfs een half uur eerder, ondanks dat het zondag was. Helemaal top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ik
10 Januar 2021

Het was weer zoals altijd erg lekker. Goede kwaliteit. Bezorgers ook altijd vriendelijk.

Peter
3 Januar 2020

We zouden 4 blikjes krijgen maar zat er niet bij. We hebben gebeld en hoorden daarna niets meer. De Vlaamse friet was slap en niet doorgebakken. Jammer want we bestelden hier graag. Was nu de laatste keer helaas

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Timmer
30 Dezember 2020

Heel erg snel gebracht, en het smaakte heel erg goed

PGJ
27 Dezember 2020

Heerlijk gegeten en ruim voldoende. Echt een aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Slingeborgh
26 Dezember 2020

Was super geregeld en super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar

DD
23 Dezember 2020

Altijd goed, snel bezorgd :D

Buist
22 Dezember 2020

Bestelling was onvolledig en de kwaliteit niet naar wens

Koster
22 Dezember 2020

Snel en goede kwaliteit. Ver boven andere bedrijven. TOP!

Laatste keer
18 Dezember 2020

Opmerkingen bij je bestelling plaatsen heeft geen zin. Keer op keer worden de instructies genegeerd. Bestelling niet geleverd en zowel Hollywood als sitedish geven geen geld terug!

Mark
14 Dezember 2020
Hans en Lisanne
13 Dezember 2020

Afgelopen weekend het spareribs XL menu besteld bij Hollywood. Wat blijft dit toch altijd smullen! Alles tot op de laatste kruimel op. Voor ons altijd een dikke 10. Bezorging top en eten top! Dank jullie voor weer een hele fijne avond.

Remco
6 Dezember 2020

Pizza was lauw dus zelf maar eff opgewarmd smaak was prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

l venema
4 Dezember 2020

prima snelle levering, warm en tegen en goede prijs en natuurlijk lekker

ABG
3 Dezember 2020

Eten is zoals altijd erg goed, alleen de laatste tijd is de bezorging erg laat. Ook op doordeweekse dagen, vaak 25-40 minuten te laat, moet er dan zelf achter aan bellen. Is niet erg dat het eten later is, maar dan zou een telefoontje hierover erg gewaardeerd worden.

Marcus
1 Dezember 2020
Rik
27 November 2020

Super snel geleverd en prima eten.

Visser
27 November 2020

het eten was prima, het eten was goed warm en we vonden het eten heerlijk.

Henk
27 November 2020

De spareribs waren anders van smaak dan de vorige keer.( minder zoet). Smaakten nog steeds erg goed. Het geheel was prima verzorgd.

Rachel
27 November 2020

Het was erg lekker en een snelle bezorging. Wel zat er wat weinig ananas op mijn pizza HawaĂŻ. (Wel goed gevuld met kaas/ham). De kapsalon en calzone waren ook erg lekker

Ricardo Visser
22 November 2020

Vorige week ook besteld en toen waren we niet tevreden! Dit aangegeven via een review en nu was alles zoals vanouds!!! Nu dus de volle 5 sterren

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

DD
21 November 2020

Snel en altijd lekkerrrr

DD
18 November 2020
Michel
17 November 2020

In 1 woord geweldig!! Ontzettend lekker en meer dan genoeg. De spareribs zijn perfect ook en das niet makkelijk. Ga zo door!!!

Dennis en Daisy
16 November 2020

Lekkere xxl burgers! Snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R. Visser
15 November 2020

We bestellen bijna elke week, maar deze keer waren de vlaamse frietjes heel erg slap en de kip stukken waren wel erg klein en weinig! Daarnaast ook een pizza besteld en zelf samengesteld en daar ontbrak de ei op en zeer weinig paprika! Jongens we zijn beter van jullie gewend!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dennis en Daisy
14 November 2020

Altijd top bereid!

Mark
10 November 2020

Gisteren eten besteld via de site kreeg er een gratis blikje cola er bij. Maar helaas zat er geen blikje cola er bij. Dat is dan wel jammer. Maar het eten was gelukkig wel lekker.

Hovenkamp
10 November 2020

Hoewel we in Smilde wonen, was het eten nog goed heet. Heel lekker en snel geleverd.

van de Vede
9 November 2020

Bezorging en eten was prima voor elkaar. Pizza had iets langer gebakken gemogen. Was gaar maar nog niet "klaar". Verder alles dik voor elkaar en goed warm. Zeker nog eens bestellen.

Joopie
27 Oktober 2020

Altijd lekker 🙏

Mark
24 Oktober 2020
..
21 Oktober 2020
Fam den heijer
15 Oktober 2020

Was heerlijk! En weer vlaamse frietjes gelukkig.

Dennis en Daisy
14 Oktober 2020
Marloes
12 Oktober 2020

Helaas niet het gratis drankje ontvangen en we vonden het jammer dat er niet mayonaise bij de aardappelschijfjes zat. Verder viel op de er ineens (veel)ketchup op de kipburger zat, dit echt nog niet eerder gehad en we bestellen toch regelmatig de kipburger, we vonden de ketchup In combinatie met de burger niet top Uiteraard verder prima alles! Snelle levering, prima gegeten maar minder enthousiast dan we normaal zijn

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anna
10 Oktober 2020

Vriendelijke bezorger, heerlijk eten. Wraps, shoarma friet. Bedankt voor de cola. Onze favoriet in Assen. Kunnen we van harte aanbevelen

Sloots
3 Oktober 2020

Pizza was ontzettend vet en er zat veels te veel kaas op. Vet droop er vanaf en de halve pizza bestond uit kaas. Bezorger was 20 minuten later dan de aangegeven tijd. Voor ons de volgende keer gewoon weer de burgers ipv pizza.

Marcus
2 Oktober 2020

Vriendelijke service, heerlijk eten